Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ Γράφτηκε από Π. Χαράλαμπος

ΠΡΟΣΕΥΧΗ  ΕΙΣ  ΤΟ  ΣΗΜΕΙΟΝ  ΤΟΥ  ΤΙΜΙΟΥ  ΣΤΑΥΡΟΥ 


Θεέ  μου  Παντοδύναμε, ο  οποίος έζησες  και απέθανες  επί  του  Αγίου  Ξύλου του Σταυρού  δι  όλας  μου τας αμαρτίας, να  είσαι  μαζί  μου.
Άγιε  Σταυρέ  του  Ιησού  Χριστού να  είσαι  η  ελπίς  μου.
Άγιε  Σταυρέ του Ιησού Χριστού δώσε  μου  επάνω  μου κάθε καλόν.
Άγιε  Σταυρέ  του Ιησού  Χριστού, βοήθησέ  με  να γίνω  καλός  χριστιανός.
Άγιε  Σταυρέ  του Ιησού  Χριστού, απομάκρυνόν  με  από  κάθε  πνευματικόν  ή  υλικόν κακόν.
Άγιε  Σταυρέ  του Ιησού  Χριστού, κάνε  με  να  έρθω  εις  τον  δρόμον   του  Θεού.
Άγιε  Σταυρέ  του Ιησού  Χριστού  σε  προσκυνώ  αιωνίως.
Ιησού  λυπήσου  με.
Ιησού  Χριστέ, κάνε  το  πονηρό  πνεύμα  να  απομακρύνετε  από  εμένα.
Ιησού  οδήγησόν  με  εις  την  αιώνιον  ζωήν.
Όποιος  διαβάζει  αυτήν  την  προσευχή  κάθε  ημέραν  θα  έλθει  στο  δρόμο  της  Σωτηρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου